[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Kad pijem ne vozim 2024″ za Pivaru Trebjesa i Upravu policije Crne Gore

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2025, 17:17

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Kad pijem ne vozim 2024″ za Pivaru Trebjesa i Upravu policije Crne Gore

IDEJA I NJENI EFEKTI.

Ciljevi: Kampanja Kad pijem ne vozim traje već 16 godina i ima za cilj podizanje svesti o tome da alkohol i volan ne idu zajedno, te da su bezbednost i prevencija saobraćajnih prekršaja na prvom mestu

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

PR kanali: Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući press konferencije, native tekstove, saradnju s influenserima i promociju na festivalima, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kao aktivnostima Uprave policije na terenu.

• Tržišni efekti: Projekat je povećao vidljivost i svest o temama bezbednosti, doprinoseći smanjenju broja saobraćajnih prekršaja, ali i povećanju percepcije kompanije kao odgovornog člana zajednice

• Ciljna grupa: Primarno mladi vozači i posetioci festivala

• Teritorijalno prostiranje: Crna Gora

• Medijski reach: 92 earned medijske objave, AVE 20.650 EUR, influenserski reach 36.530.

PROJEKTNI TIM.

Bojana Komnenić, PR manager

Ana Golubović, senior account executive

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Represent Communications Crna Gora

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.