![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Kad pijem ne vozim 2024″ za Pivaru Trebjesa i Upravu policije Crne Gore](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-REPRESENT-COMMUNICATIONS-CRNA-GORA-Kad-pijem-ne-vozim-2024-za-Pivaru-Trebjesa-i-Upravu-policije-Crne-Gore.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Feb.2025, 17:17
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Kad pijem ne vozim 2024″ za Pivaru Trebjesa i Upravu policije Crne Gore
IDEJA I NJENI EFEKTI.
Ciljevi: Kampanja Kad pijem ne vozim traje već 16 godina i ima za cilj podizanje svesti o tome da alkohol i volan ne idu zajedno, te da su bezbednost i prevencija saobraćajnih prekršaja na prvom mestu
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.
• PR kanali: Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući press konferencije, native tekstove, saradnju s influenserima i promociju na festivalima, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kao aktivnostima Uprave policije na terenu.
• Tržišni efekti: Projekat je povećao vidljivost i svest o temama bezbednosti, doprinoseći smanjenju broja saobraćajnih prekršaja, ali i povećanju percepcije kompanije kao odgovornog člana zajednice
• Ciljna grupa: Primarno mladi vozači i posetioci festivala
• Teritorijalno prostiranje: Crna Gora
• Medijski reach: 92 earned medijske objave, AVE 20.650 EUR, influenserski reach 36.530.
PROJEKTNI TIM.
– Bojana Komnenić, PR manager
– Ana Golubović, senior account executive
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Represent Communications Crna Gora
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Pogledaj vesti o: Pivo
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...