Izvor: Blic, 22.Mar.2010, 01:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Žuta strana za crven obraz
Zaključim onomad da moj telefon - ne radi. Pozovem s mobilnog dežurnu službu, a glas sa automata mi naređa koje sve usluge dotična služba nudi.
Nakon podužeg deklamovanja, isti taj (ledeni) glas mi reče da će moje čekanje biti duže od jednog minuta. Pa, već je prošlo deset, zaključih, al' k'o velim, možda automat štopuje vreme od tada pa nadalje i strpljivo nastavih da čekam. Al', nakon petnaest minuta, opet isto saopštenje. I tako, sve dok mi kredit na mobilnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << ne iscuri. Odem u komšiluk da telefoniram. I opet - sve ispočetka. Nakon sat i po, javi se, konačno, mrzovoljna riba koja mi reče da će moj poziv biti prosleđen i da će kvar biti otklonjen. Ali, ništa. Ponovim, naravno, istu proceduru, uz jednu olakšavajuću okolnost - kupila sam u međuvremenu kredit za mobilni, pa ne moram da cimam komšiluk. U neko doba, dobijem službu i neku žensku koja mi nadobudno reče da je, što se njih tiče, sve u redu i da ću saopštenje dobiti pismenim putem. "Ne morate", rekoh joj, "da mi dajete pismenu potvrdu, bolje mi kažite kome da se obratim". "Kom god želite", reče ona, "privatno angažujte majstora i platite jer vaša instalacija nije naš problem". "A čiji je?", upitah. "Pa, naš nije, mi odgovaramo za liniju do zgrade, a u zgradi morate sami da angažujete nekog". "Pa ko je taj neko, zar ne mogu da platim čoveku iz vaše firme, vi ste stručni", nastavih da pričam. "Uzmite žute strane i potražite majstora", reče mi hladno i zveknu slušalicu. Moje pitanje ostade da visi u vazduhu, baš kao i ono koje ovih dana postavljam sebi - koje su to žute strane koje mogu da mi pomognu da rešim problem žutog ponašanja određenih Wiesbadenskih službi - i njihovih činovnika!?
Pogledaj vesti o: Organizacija Obraz