
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jun.2025, 14:14
Tehnološki potkovani ili naivni? 61% milenijalaca u Srbiji priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih online kontakata
Novo istraživanje kompanije Kaspersky otkriva zabrinjavajuću dozu naivnosti u digitalnom ponašanju milenijalaca. Kao prva generacija koja je odrasla uz društvene mreže, milenijalci se ponose svojom tehnološkom osposobljenošću. Prema rezultatima ankete, u Srbiji 66% njih smatra da su digitalno najpismeniji članovi svojih domaćinstava. Uprkos tom samopouzdanju, šest od deset (61%) ispitanika priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih digitalnih kontakata. Ovo je značajan podatak ako se uzme u obzir da je skoro dve trećine (65%) milenijalaca u Srbiji imalo kontakt sa osobom za koju veruju da je lažno predstavila ili iskrivila svoj pravi identitet na internetu.
Jedan od deset milenijalaca lažno...
Pogledaj vesti o: Kaspersky
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Milenijalci se ponose svojom tehnološkim znanjem: 66 odsto njih u Srbiji smatra da su digitalno najpismeniji u domaćinstvu
Izvor: Blic, 13.Jun.2025
U Srbiji 66 odsto milenijalaca smatra da su digitalno najpismeniji članovi svog domaćinstva, a uprkos tome šest od deset ispitanika priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih digitalnih kontakata.