Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2025, 12:23
Digitalni Deda Mraz: polovina kupaca planira da pokloni digitalne darove ovog Božića
Kako se naše svakodnevne aktivnosti sve više sele u digitalno okruženje, virtuelni pokloni se ubrzano transformišu iz novine u masovno prihvaćen fenomen. Neposredno pred početak praznične kupovine, Kaspersky je sproveo istraživanje* sa ciljem da utvrdi stvarni nivo popularnosti digitalnih poklona i identifikuje koje vrste virtuelnih darova najviše privlače potrošače.
Samo četvrtina ispitanika ostaje u potpunosti privržena tradicionalnom pristupu, dajući prednost fizičkim poklonima u odnosu na digitalne i ne planirajući da promene svoje stavove u skorijoj budućnosti. Njih 32% je već prihvatilo praksu darivanja digitalnih poklona, dok dodatnih 16% to još uvek nije učinilo, ali su spremni da isprobaju. Dodatnih...
Pogledaj vesti o: Kaspersky
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...








