Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2025, 12:23

Digitalni Deda Mraz: polovina kupaca planira da pokloni digitalne darove ovog Božića

Kako se naše svakodnevne aktivnosti sve više sele u digitalno okruženje, virtuelni pokloni se ubrzano transformišu iz novine u masovno prihvaćen fenomen. Neposredno pred početak praznične kupovine, Kaspersky je sproveo istraživanje* sa ciljem da utvrdi stvarni nivo popularnosti digitalnih poklona i identifikuje koje vrste virtuelnih darova najviše privlače potrošače.
Samo četvrtina ispitanika ostaje u potpunosti privržena tradicionalnom pristupu, dajući prednost fizičkim poklonima u odnosu na digitalne i ne planirajući da promene svoje stavove u skorijoj budućnosti. Njih 32% je već prihvatilo praksu darivanja digitalnih poklona, dok dodatnih 16% to još uvek nije učinilo, ali su spremni da isprobaju. Dodatnih...
Pogledaj vesti o: Kaspersky

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.