
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jul.2020, 22:22
YouTube: Kreatori sadržaja sada imaju bolji pregled informacija o ostvarenim prihodima
Kreatori sadržaja na YouTube-u putem Partner Programa mogu da steknu prihode iz mnogo različitih izvora kao što su oglašavanje, pretplate, donacije, opcije dostupne putem live streaming-a te putem YouTube Premium usluge.
Dosadašnja opcija CPM (cost per mille) merila je trošak svakih hiljadu impresija (broj pregleda koji je ostvario oglas). Nova opcija pod imenom RPM (revenue per mille) pak donosi puni širi pregled >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prihoda odnosno pokazuje ukupne prihode (bilo od oglašivačkog sadržaja i drugih načina monetizacije) kada YouTube uzme svoj deo prihoda.
To je posebno korisno za kreatore sadržaja koji su u fazi rasta svog kanala i žele da imaju pregled odakle sve dolaze njihovi mesečni prihodi.
Na kraju CPM se može smatrati važnom stavkom za oglašivače, dok je RPM sada važna stavka za kreatore sadržaja. Ipak, CPM ostaje korisna stavka i za kreatore sadržaja s obzirom da ona pokazuje koliko oglašivači cene njihov kanal, šta je viša CPM stavka to oglašivači plaćaju više za oglašivački sadržaj koji se pojavljuje na kanalu.
Izvor: bug.hr
Pogledaj vesti o: Nju Jork
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...