Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 01.Mar.2021, 15:36

Presuda protiv Dragana J. Vučićevića

Presuda protiv Dragana J. Vučićevića

Viši sud u Beogradu presudio je danas da glavni i odgovorni urednik dnevnog lista Informer Dragan J. Vučićević i izdavač Insajder tim d.o.o treba da isplate novinarki RTS Oliveri Kovačević naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda, objavilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).
Presudom se tuženi Vučićević obavezuje da sa portala informer.rs ukloni tekstove pod naslovima "Žuta Olja dovodi Kesića: kidnapovana država, RTS krojili tačno po meri B92!", "Javni servis siluje javnost Srbije: Žuti „novinari“ sa RTS-a spremaju revoluciju", "Licemerje žute Olje: Pljuvala Koraća za života, a na komemoraciji...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.