Izvor: Blic, 12.Nov.2023, 10:05

"Kupcima omogućavamo da iskoriste pun potencijal svog doma!" Direktor tržišta u IKEA Srbija za "Blic Biznis" o strategiji približavanja kupcima, ekonomskoj pozadini novih nižih cena i pristupačnosti proizvoda

Oko 80 odsto ljudi redovno oseća frustraciju zbog nereda u domu, a čak 50 odsto svih svađa među ukućanima izbija zbog različitog shvatanja pojma nered. Svaka treća osoba bacala je stvari svog ukućana bez njegovog znanja. Tako bar pokazuju rezultati istraživanja kompanije IKEA u Srbiji, pod nazivom "Život kod kuće", koje oni redovno sprovode kako bi stekli uvid u navike ljudi, njihove želje, snove, aspiracije i ponudili im najbolje moguće rešenje za uređenje doma.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.