Tiha internet revolucija: Kakvu je revoluciju internet napravio u marketingu

Izvor: B92, 25.Feb.2020, 15:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Tiha internet revolucija": Kakvu je revoluciju internet napravio u marketingu

"Tihe internet revolucije" slogan je jedanaestog po redu DIDS-a (Dana internet domena Srbije), a ambicija ovogodišnje konferencije je da razmotri različite transformacije, (r)evolucije koje je tokom prethodnih godina internet napravio u skoro svakoj oblasti ljudske delatnosti. Konferencija će biti održana 19. marta.

Na tragu promocije i plasmana, DIDS 2020 će objasniti kakvu je revoluciju internet napravio u marketingu, kako je uticao na (r)evoluciju pojma brendinga i omogućio >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << potrošaču da o brendu govori glasnije nego brend sam o sebi.

Razmatraće kako internet utiče na proces stvaralaštva, ali i promocije umetnosti, istovremeno se pitajući da li je internet doba era simbola u kojoj jedan emodži može da zameni ceo pasus knjige.

Prvi predavač će biti Lazar Džamić, kreativni strateg i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije i Business School Lausanne, jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju i bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tank’-u ZOO u Londonu.

Drugi predavač biće Slavimir Stojanović Futro, dizajner, vizuelni umetnik, pisac i profesor čiji su radovi osvojili više od 300 međunarodnih, regionalnih i domaćih nagrada i koji je uvršten u Taschen-ov izbor najuticajnijih dizajnera današnjice.

Registracije su otvorene.

Ceo događaj moći ćete uživo da pratite na našem sajtu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.