Izvor: ItRešenja.com, 19.Jun.2012, 07:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pametnija naplata mobilnog interneta unapređuje korisničko iskustvo

U svom istraživanju, Ericsson ConsumerLab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru. Studija „Pametniji mobilni širokopojasni pristup“ zasnovana je na intervjuima 2,300 korisnika mobilnog interneta, starih od 16 do 59 godina, sa teritorije Sjedinjenih Američkih Država, Velike [...]

Nastavak na ItRešenja.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Mobilni Internet: niže cene ključ za veće korišćenje

Izvor: Economy.rs, 18.Jun.2012, 13:38

U svom istraživanju, Ericsson ConsumerLab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru.

Nastavak na Economy.rs...

Pametnija naplata mobilnog interneta unapređuje korisničko iskustvo

Izvor: ITBox.rs, 19.Jun.2012

U svom istraživanju, Ericsson Consumer Lab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru. Studija „Pametniji mobilni širokopojasni pristup“ zasnovana je..The post...

Nastavak na ITBox.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ItRešenja.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ItRešenja.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.