Izvor: ItRešenja.com, 19.Jun.2012, 07:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pametnija naplata mobilnog interneta unapređuje korisničko iskustvo
U svom istraživanju, Ericsson ConsumerLab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru. Studija „Pametniji mobilni širokopojasni pristup“ zasnovana je na intervjuima 2,300 korisnika mobilnog interneta, starih od 16 do 59 godina, sa teritorije Sjedinjenih Američkih Država, Velike [...]
Mobilni Internet: niže cene ključ za veće korišćenje
Izvor: Economy.rs, 18.Jun.2012, 13:38
U svom istraživanju, Ericsson ConsumerLab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru.
Pametnija naplata mobilnog interneta unapređuje korisničko iskustvo
Izvor: ITBox.rs, 19.Jun.2012
U svom istraživanju, Ericsson Consumer Lab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru. Studija „Pametniji mobilni širokopojasni pristup“ zasnovana je..The post...