
Izvor: marketingITD.com, 03.Mar.2015, 00:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Osmo izdanje festivala marketinga FONklame
Kako su reklame najupečatljiviji deo svih kampanja i tiču se najvećeg broja ljudi, vremenom postaju svojevrsan oblik umetnosti u kojoj se kreativnost, domišlljatost, inovativnost i dopadljivost poigravaju sa ljudskom psihologijom. Mnogo rada stane u nekoliko sekundi ili minuta koji se plasiraju javnosti.
S obzirom na to da su tvorevine mnogo kompleksnije nego što izgledaju, studenti Fakulteta organizacionih nauka, okupljenih oko studentske organizacije FON-ov centar za razvoj karijere, >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << se već osmu godinu zaredom bave ovim fenomenom kroz projekat pod nazivom FONklame, čime svojim kolegama predstavljaju svet marketinga i advertajzinga iz druge perspektive.
Ovaj projekat nosi obeležja festivala marketinga jer se sastoji iz više segmenata, od kojih je prvi Zabavni – veče reklama, koji se održava 19. marta u Cineplexx bioskopu u TC Ušće.
Čitav sat puštaće se najbolje reklame iz prethodne godine, gost iznenađenja će upotpuniti zabavu, a novac od prodatih ulaznica je namenjen fondaciji Novog Beograda – Budi human.
Drugi segment festivala je Konkursni. Vaš zadatak je da iz omiljene reklame izdvojite najzanimljiviji trenutak koji je sam po sebi priča, čime biste se i vi oprobali kao umetnik. Nagrada za najupečatljiviji isečak reklame je putovanje koje dodeljuje Puzzle group.
Prijave za konkursni deo su otvorene, slike možete poslati do 13. marta.
O detaljima konkursa, načinu prijave za učešće na festivalu i o preostalim segmentima festivala (Edukativni, Takmičarski, Humanitarni) možete saznati na sajtu www.fonovcentar.rs.
Budite u toku sa projektom prateći i facebook stranicu FONklame i FON-ov centar za razvoj karijere, kao i twitter nalog FONklame.
The post Osmo izdanje festivala marketinga FONklame appeared first on marketingITD.
Nastavak na marketingITD.com...
Festival marketinga “FONklame“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2015
ADVERTISER-SERBIA.COM / Kako su reklame najupečatljiviji deo svih kampanja i tiču se najvećeg broja ljudi, vremenom postaju svojevrsan oblik umetnosti u kojoj se kreativnost, domišlljatost, inovativnost i dopadljivost poigravaju sa ljudskom psihologijom >>>