Izvor: marketingITD.com, 13.Mar.2014, 15:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Branding konferencija: Fokus interesa marketing eksperta je psihologija potrošača

Četvrta Branding konferencija biće održana 13. juna 2014. godine u Sarajevu, a ekspertni tim za organizaciju posvetio se regionalnom istraživanju aktuelnih tema i interesnih sfera marketinških stručnjaka, kako bi poboljšali programski sadržaj. 
Istraživanje je sprovedeno na području Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore  na uzorku od 1591 ispitanika, eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija, marketinga, brandinga, prodaje i predstavnika specijaliziranih medija.
Prilikom odabira predavača za narednu godinu, prednjačili su predavači iz regiona sa 46% zastupljenosti, potom međunarodni stručnjaci sa 28%, i na kraju bosanskohercegovački stručnjaci sa 26%.
Po pitanju tematskih sadržaja, 72% ispitanika atraktivnom smatra temu psihologije potrošača, 66% njih zanima upravljanje komunikacijom brenda, dok 57% ispitanika želi razgovarati o naprednim upotrebama društvenih mreža. Više od polovine ispitanika izuzetno zanimljivim smatra i razvoj brand identiteta, te kreiranje brand strategije.
Prilikom izbora panelista i predavača koji dolaze iz različitih oblasti, ispitanici najzanimljivijom smatraju  FMCG kategoriju – 18%, finansijski sektor – 17%, retail – 14%, humanitarni i društveno odgovorni rad – 13%, lepotu i modu – 11%, telekomunikacije – 11%, i auto industriju - 8%.  Preostalih 8% odgovora pripada drugim oblastima.
Branding konferencija će i ove godine, poštujući želje marketing eksperata iz cele regije, ponuditi najsvežije teme i pokrenuti aktuelna pitanja, usmeravajući učesnike ka kreiranju strateških planova koji će im omogućiti uspeh na promenjivom i nepredvidivom lokalnom, regionalnom i internacionalnom tržištu.
Naše utiske sa konferencije možete pročitati u tekstu: Branding Sarajevo: Brend je kao i drvo – koliko truda uložite, toliko će i porasti.
The post Branding konferencija: Fokus interesa marketing eksperta je psihologija potrošača appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Povezane vesti

Branding konferencija: Psihologija potrošača u fokusu interesovanja marketing eksperata

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Mar.2014, 10:23

ADVERTISER-SERBIA.COM / SARAJEVO - 4. Branding konferenciju će se održati 13. juna u Sarajevu >>>(Ključne reči: BDW; tržišne komunikacije; marketing; branding; prodaja; mediji; konferencije; društvene mreže; mediji)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.