Izvor: Adriatalk.com, 09.Nov.2009, 18:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Viralni efekat Facebook grupa – Slučaj grupe “Estrada iz doba Jure”

U jednom od prethodih postova pisali smo o efektima viralne kampanje kompanije Universal Orlando Resorts u promociji novog tematskog parka. Ovaj post je još jedna studija slučaja čija je tema viralni efekat, ovog puta grupe na Facebook-u. Ukoliko ste se tokom vikenda barem jednom ulogovali na Facebook, prosto je nemoguće da niste videli u svom [...]

Nastavak na Adriatalk.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Adriatalk.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Adriatalk.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.