Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Mar.2017, 09:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Publici je važno ko deli vesti, ne samo ko ih objavljuje
Ukoliko žele da povećaju poverenje svoje publike, mediji bi trebali da počnu da obraćaju pažnju i na to ko deli njihov sadržaj na društvenim mrežama, pokazala je nova američka studija
Čitaocima nije samo važno koja medijska kuća je objavila određenu informaciju, nego i ko tu infromaciju dalje širi putem Facebook-a, rezultati su istraživanja u sklopu projekta Media Insight.
Ukoliko članak na >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Facebook-u podele osobe u koje čitaoci imaju poverenje, veća je verovatnoća da će takvom članu publika više verovati, povećaće se angažman u odnosu na originalnu vest, uključujući i nova deljenja članka.
Osobe koje dele medijski sadržaj utiču i na odnos čitalaca prema drugim aspektima članka: „Kada ljudi vide vest od osobe kojoj veruju, veća je verovatnoća da će smatrati da ona ima tačne činjenice, sadrži različite uglove gledanja, i da je dobro napisana, nego kada isti članak podeli neko prema kome su skeptični„, pokazuje studija, piše Nieman Lab.
Studija ima svoje nedostatke jer je u obzir uzeto samo kakav odnos publika ima prema člancima koje dele javne ličnosti. U ovom slučaju to su, između ostalih, bili, Oprah Winfrey, Dr. Oz, Gwyneth Paltrow, CNN-ov dopisnik za oblast medicine Sanjay Gupta i Kayla Itsines.
Da je bitno i ko deli vest, a ne samo ko je objavljuje, pokazalo je i nedavno istraživanje koje je Commom Sense Media sprovela među decom i mladima od 10 do 18 godina u SAD-u. Studija je potvrdila da ta starosna grupa posebno veruje vestima koje dele članovi njihove porodice i učitelji.
Izvor: media.ba
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...