Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Okt.2025, 21:46

Meta AI će uskoro određivati koje reklame vidite na Facebooku i Instagramu

Promena stupa na snagu 16. decembra, a korisnici će postepeno dobijati informacije o ovoj promeni od 7. oktobra. Ažuriranje će prvo biti dostupno u Velikoj Britaniji i Evropskoj uniji, uz standardne regulatorne provere.
Ovaj sistem koristi podatke isključivo iz razgovora sa Meta AI, dok drugi četbotovi kompanije neće uticati na prikaz reklama, osim ako nisu povezani sa ovim asistentom.
Meta AI trenutno ima više od milijardu aktivnih korisnika mesečno, a kroz ovu nadogradnju, razgovori o putovanjima, kupovini ili drugim temama direktno će oblikovati vrste predloženih „rils“ video-snimaka i reklama na Fejsbuku i Instagramu. Glasovne interakcije preko Metinih „Rej-Ban“ naočara takođe će uticati...
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.