Facebook traži način da prečisti News Feed od iritirajućih sadržaja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Avg.2016, 11:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook traži način da prečisti News Feed od iritirajućih sadržaja

Pre dve godine Facebook je pokušao da svoje News Feedove očisti od sadržaja koji su čitaoce ostavljali sa utiskom da su prevareni, nasamareni i u svakom slučaju nezadovoljni, uz promenljiv uspeh ove akcije

Međutim, pre nekoliko dana kompanija izašla pred korisnike sa novim promenama vezanim za upravljanje feedovima.

Suština je da će zaposleni u okviru kompanije analizirati desetine hiljada naslova sa ciljem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << identifikovanja opštih elemenata članaka koji su dovodili do nezadovoljstva korisnika. Reč je pre svega o dve vrste članaka tipa „Nećete verovati šta….“ , dok je drugi tip članaka „…. je stvarno loše za Vas“.

Izvor: IT svet

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.