Izvor: EurActiv Srbija, 10.Jun.2014, 11:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nova evropska strategija za evropski film

Evropski filmovi čine gotovo dve trećine prikazanih u Evropskoj uniji ali u prihodu od prodaje ulaznica učestvuju sa samo trećinom. Iako broj filmova proizvedenih u Evropi raste, evropski filmovi uglavnom se prikazuju u zemljama u kojima su snimljeni a retko se distribuiraju preko granice. U želji da odgovori na te izazove i ukaže na potrebu novih modela distribucije radi unapredjenja kulturne raznolikosti i konkurentnosti, Evropska komisija pokrenula je novu strategiju - Evropski film u digitalnoj eri. Godišnje se u EU snimi oko 1.300 filmova. Prosečan budžet za film u EU se razlikuje od zemlje do zemlje i ide od 300.000 evra u Madjarskoj do 11 miliona u Britaniji, koliki je budžet za film u proseku i u SAD.
Opširnije...

Nastavak na EurActiv Srbija...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.