Mala elektronska trgovina među zemljama EU

Izvor: EurActiv Srbija, 26.Mar.2012, 17:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mala elektronska trgovina među zemljama EU

Preduzeća u EU ne koriste dovoljno potencijal elektronske trgovine za širenje na tržišta u inostranstvu, zaključak je izveštaja evropskog statističkog zavoda Eurostat. U 2010. je, kako se navodi, 15% firmi imalo elektronske prodaje, ali je samo 6% prodavalo u inostranstvu. Razlika u pogledu kupovine elektronskim putem, preko interneta i posebnim sistemima, još je veća. Elektronske kupovine obavilo je 35% preduzeća, a samo >> Pročitaj celu vest na sajtu EurActiv Srbija << 10% je kupovalo iz drugih zemalja članica. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku Srbije, u 2010. je oko 32% preduzeća naručivalo proizvode i usluge preko interneta, a oko 20% i prodavalo.
Opširnije...

Nastavak na EurActiv Srbija...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.