Izvor: EurActiv Srbija, 26.Mar.2012, 17:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mala elektronska trgovina među zemljama EU
Preduzeća u EU ne koriste dovoljno potencijal elektronske trgovine za širenje na tržišta u inostranstvu, zaključak je izveštaja evropskog statističkog zavoda Eurostat. U 2010. je, kako se navodi, 15% firmi imalo elektronske prodaje, ali je samo 6% prodavalo u inostranstvu. Razlika u pogledu kupovine elektronskim putem, preko interneta i posebnim sistemima, još je veća. Elektronske kupovine obavilo je 35% preduzeća, a samo >> Pročitaj celu vest na sajtu EurActiv Srbija << 10% je kupovalo iz drugih zemalja članica. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku Srbije, u 2010. je oko 32% preduzeća naručivalo proizvode i usluge preko interneta, a oko 20% i prodavalo.
Opširnije...
Nastavak na EurActiv Srbija...