Izvor: B92, 30.Jun.2013, 12:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako Nemačka štiti svoju auto-industriju?
Nemačka vlada blokirala je sporazum Evropske unije o ograničenju emisije ugljen-dioksida (CO2) iz automobila, jer smatra da bi taj sporazum u ovom trenutku mogao naštetiti nemačkoj auto-industriji.
Borci za zaštitu životne sredine zahtevali su da se emisija CO2 iz putničkih automobila ograniči na 95 grama po kilometru najkasnije do 2020. godine, prenosi agencija AP.
Prema rečima portparola nemačke vlade, Georga Štrajtera (Georg Streiter), Nemačka je >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << tražila da odluka o tom pitanju bude odložena, kako bi se u obzir uzele i posebnosti nemačke auto-industrije i premijum proizvođača kao što su Mercedes, BMW i Audi, čije su emisije CO2 iznad evropskog proseka.
Prosek emisije automobila nemačkih proizvođača, prema podacima iz 2011, iznosio je 147 g/km, što je iznad proseka svih zemalja EU koji je te godine bio oko 132 g/km.
Evropska unija zacrtala je da će do 2015. godine spustiti prosek na 130 g/km, što se na osnovu podataka iz 2011. može smatrati dostižnim ciljem.
Izvor: B92, Tanjug
Kako Nemačka štiti svoju auto-industriju?
Izvor: B92, 30.Jun.2013
Nemačka vlada blokirala je sporazum Evropske unije o ograničenju emisije ugljen-dioksida (CO2) iz automobila, jer smatra da bi taj sporazum u ovom trenutku mogao naštetiti nemačkoj auto-industriji...Borci za zaštitu životne sredine zahtevali su da se emisija CO2 iz putničkih automobila ograniči...