Izvor: B92, 06.Apr.2023, 09:56
Zvanični podaci: Nemačke banke ugrožene talasom žalbi
Žalbe klijenata na banke i druge finansijske institucije u Nemačkoj su porasle za petinu prošle godine, pokazuju zvanični podaci.
Regulatori finansijskog tržišta se naprežu da povrate poverenje u taj sektor, piše Rojters.
BaFin, nemački regulator finansijskog tržišta, sve više u fokus stavlja zaštitu klijenata nakon skandala Vajerkard, bankrotirane firme za pružanje finansijskih usluga.
Slučaj Vajerkard: Gde nestaju pare i kako se kradu? >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Kako piše britanska agencija, BaFin je dobio 15.000 žalbi od klijenata iz evropske najveće ekonomije prošle godine, što je veliko povećanje u odnosu na 12.500 iz 2021. i četvrta uzastopna godina kako se oštro povećava broj pritužbi.
One se uglavnom odnose na dugu obradu zahetva za zatvaranje računa, izmenu uslova i smanjivanje mreže poslovnica, navode zvaničnici, bankari i pobornici zaštite klijenata.
Nove brojke do kojih je došao Rojters biće objavljene u godišnjem izveštaju u maju.
„Ne može se reći da finansijske institucije rade dobro jer loše tretiraju svoje klijente“, rekao je Čan-Džae Jo, zvaničnik BaFina.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
Nemačke banke pogođene talasom pritužbi štediša: Regulatori daju sve od sebe da ojačaju poverenje u sektor
Izvor: Blic, 06.Apr.2023
Žalbe potrošača na banke i druge finansijske firme u Nemačkoj porasle su za petinu prošle godine, pokazuju zvanični podaci, dok regulatori daju sve od sebe da ojačaju poverenje u sektor.