Izvor: RTS, 12.Nov.2019, 00:22 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zagađenje spušta cene starijih polovnjaka
Posle najave da će zabraniti uvoz automobila standarda motora evro 3 reagovalo je i tržište. Pošto je predloženo da se tim velikim zagađivačima zabrani ulazak u grad trgovci su reagovali i smanjili cene već uvezenih automobila. Zato rastu cene novijih "polovnjaka" standarda evro 5 i 6.
Nekada najveća pijaca polovnih vozila na Balkanu skoro je opustela. Trgovci se većinom oslanjaju na prodaju preko >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << interneta i placeva u skoro svim većim gradovima.
Prodavaca ima mnogo više nego kupaca koji čekaju pad cena, a to i sami trgovci najavljuju.
Svi se slažu da ekologija nema alternativu i da se slično desilo i u okruženju u BiH i Crnoj Gori.
Dileri koji iz Nemačke nedeljno dovoze kola objašnjavaju šta se tamo dešava i šta će od sada uvoziti.
Prema zvaničnim podacima za pet poslednjih godina uvezeno je oko 800.000 vozila, većinom standarda evro 3 i 4.
Udruženje uvoznika Srbije predlaže da im se ne onemogućava vožnja već da dobiju nalepnice i da - kada je veliko zagađenje - ne učestvuju u saobraćaju.
STARIJIM POLOVNJACIMA CENE SPUŠTA ZAGAĐENJE Tržište reagovalo na nove propise
Izvor: Blic, 12.Nov.2019
Posle najave da će zabraniti uvoz automobila standrada motora evro 3 reagovalo je i tržište.