Izvor: Telegraf.rs, 09.Apr.2013, 17:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za brend ‘Srbija’ neophodno najmanje 10 miliona evra

U ovom trenutku ne postoji nijedan državni organ koji se ozbiljnije bavi građenjem brenda Srbija. Jedino što je izvesno jeste da se priprema konkurs za izradu zaštitnog znaka Srbije, koji je samo vizuelni prikaz, pri čemu ne postoji konkretan plan kako se sistemski pozabaviti ovim pitanjem

Nastavak na Telegraf.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.