Izvor: B92, 18.Apr.2019, 17:49 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Veliki preokret: Američki gigant zatvara internet-trgovinu u Kini
Vašington -- Američki div Amazon smanjuje obim poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internet-trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe.
Amazon planira do sredine juna da zatvori maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredsredili na unosnije poslove prodaje inostrane robe i usluga u oblaku.
Potrošači će od 18. juna na Amazonu, umesto ponude kineskih trgovaca, moći da vide ponudu Amazonove globalne trgovine, navodi BBC, a prenosi >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Poslovni dnevnik.
Amazon.cn nastao je na temeljima kineske trgovine knjiga, muzike i videa Joyo.com, koju je Amazon kupio 2004. za 75 miliona dolara i promenio joj ime 2007. godine.
Kompanija se teško nosila s konkurencijom dominantnih igrača poput JD.coma i Alibabinog Tmalla.
Povlačenje s tržišta druge ekonomije sveta vremenski se poklopilo s velikim Amazonovim ulaganjima u Indiju. Iz Amazona su najavili da će u internet-trgovinu u toj zemlji uložiti 5,5 milijardi dolara.
Konkurencija u Indiji biće im lokalna kompanija Flipkart, koja je prošle godine pokrenula hindu verziju svoje mobilne veb-stranice i aplikaciju za pametne telefone kako bi privukla milionne novih korisnika u toj zemlji.
Amazon zatvara internetsku trgovinu u Kini
Izvor: SEEbiz.eu, 18.Apr.2019
PEKING - Američki div Amazon smanjuje obujam poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internetske trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe i JD.coma...Reuters je prvi izvijestio da Amazon planira do sredine srpnja zatvoriti maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredotočio...