
Izvor: SrbijaDanas.com, 08.Maj.2020, 11:11
VAŽNE INFORMACIJE: Usluge NSZ ubuduće možete da koristite od kuće, a evo kako će izgledati REDOVNO JAVLJANJE
Neposredan prijem klijenata isključivo ako ne postoji mogućnost podnošenja zahteva elektronskim putem
Nakon završetka vanrednog stanja Nacionalna služba za zapošljavanje prilagodila je svoj rad novonastalim okolnostima kako bi na što efikasniji način izašla u susret korisnicima usluga.
Lica koja traže zaposlenje, od ponedeljka 11. maja 2020. godine, mogu elektronskim putem da:
- Izvrše prvu prijavu na evidenciju;
- Podnesu zahtev za >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti;
- Podnesu zahtev za izdavanje uverenja iz evidencije o nezaposlenosti;
- Završe obuku "Put do uspešnog preduzetnika";
- Dostave prijave potrebe za zapošljavanjem;
- Podnesu zahteve za učešće u programima aktivne politike zapošljavanja;
- Podnesu zahtev za izdavanje mišljenja na Program rešavanja viška zaposlenih;
- Podnesu zahtev za izdavanje dozvole za rad stranca.
Svi tražioci zaposlenja, kojima je zakazano redovno javljanje u zakonski predviđenim rokovima, biće obavešteni od strane zaposlenih u nadležnim filijalama NSZ o narednom zakazanom terminu za javljanje, elektronskim putem ili putem telefona.
Neposredan prijem klijenata, obavljaće se isključivo u situacijama kad ne postoji mogućnost podnošenja zahteva elektronskim putem, i u oblastima rada gde je neposredna komunikacija neophodna, i to uz obaveznu primenu i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.
Informacije o radu Nacionalne službe za zapošljavanje dostupne su na sajtu nsz.gov.rs.
Nastavak na SrbijaDanas.com...