U Bloku 43 gradi se futuristički neboder, a Borča je pravac u kom će se širiti Beograd

Izvor: B92, 01.Nov.2019, 17:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U Bloku 43 gradi se futuristički neboder, a Borča je pravac u kom će se širiti Beograd

Beograd -- U organizaciji magazina Real Estate, u hotelu Saint Ten održan je okrugli sto, na kome je skrenuta pažnja na novi investicioni ciklus u Srbiji.

Akcenat je stavljen na Beograd, ali i na razvoj u regionu.

O poslovnim i rezidencijalnim nekretninama govorila je Dijana Ivanova, direktorka Kopernikus gradnje. Ona je navela dva velika projekta koju ova kompanija radi.

"Reč je o poslovnom centru u Bloku 43, koji će biti prilagođen autobuskoj stanici >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << i biće futurističkog izgleda. Reč je o 100.000 m2 prostora. Tu je i Kopernikus Tower, namenjen stanovanju, za koji verujemo da će promeniti izgled ovog novobeogradskog bloka. Plan je da se sa gradnjom počne za dve godine", navodi Ivanova.

Drugi projekat je planiran u Borči, na 90.000 m2. Na pitanje zašto ova lokacija, odgovorila je da je to pravac kojim će se Beograd širiti, a planira se i ulaganje u infrastrukturu.

"Očekujemo da podignemo standard ovog dela grada, kao i da mladim parovima omogućimo uslove kao u novobeogradskim blokovima, ali po pristupačijim cenama. To je svakako veliki izazov za nas", rekla je Ivanova.

Kako je istakla jedna od govornica Zorana Ždrale Burlić, tržište Beograda je, i sa novim projektima, ispod regionalnog nivoa.

"Beograd ima 380 metara kvadratnih poslovnog prostora na 1.000 stanovnika, dok je u regionu taj prosek 500", istakla je Ždrale Burlić.

Posebno se osvrnula na šoping centre, za koje je rekla da su sve značajniji za zakupce, koji sve više diktiraju način njihovog projektovanja. Takođe, kako je navela, oni više nisu mesta samo za kupovinu, nego i predlog kako se može provesti vreme.

"Moramo biti inovativni i digitalni, ponuditi više iskustvenih sadržaja, za celu porodicu. Ono što je prioritet jeste prilagođavanje svakom tržištu i mentalitetu lokalnog stanovništva, kao i lokalnim standardima", rekla je Ždrale Burlić i navela primer Banjaluke i Varne:

"U Republiku Srpsku smo doveli više od 40 brendova, otvorili bioskop i restoran, dok smo u Bugarskoj morali da se takmičimo sa konkurencijom, da eksperimentišemo sa sadržajima i da fokus bude na inovativnim sadržajima", navodi Ždrale Burlić.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.