Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jul.2025, 16:52

Najnagrađivanija hrvatska kampanja protekle godine

Marodi i agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojili su još dve međunarodne nagrade za projekat „Priča koja vrijedi svakog slova“. Na ovogodišnjem izdanju ADC Awards-a kampanja je nagrađena bronzanom kockom u kategoriji Brand/Communication Design/Promotional/ Wildcard, dok je na takmičenju The One Show osvojila Merit Award u kategoriji Print & Promotional/Product Packaging. Time je „Priča koja vrijedi svakog slova“ potvrdila svoj status najnagrađivanije kampanje u protekloj godini.
ADC Awards i The One Show ubrajaju se među najvažnija međunarodna takmičenja u kreativnoj industriji, a oba organizuje The One Club for Creativity iz New Yorka. ADC, s tradicijom dugom više od sto godina, slavi vrhunsku kreativnu izvedbu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.