Izvor: S media, 29.Mar.2013, 11:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tužno ali istinito: Našim mozgovima trgovci upravljaju pomoću ovih nekoliko boja

Trgovci pažljivo biraju koju će boju odabrati za određeni proizvod. Vreme je da saznate na koji način određene boje utiču na nas i menjaju naše navike.

Plava

Većina ljudi voli plavu boju. Istraživanja su pokazala da plava boja uliva poverenje više od bilo koje druge. Brojke pokazaju da je lojalnost kupaca za 15 posto veća kada su u pitanju radnje sa plavim "šemama" u odnosu na one sa narandžastim.

Roze

Pomislili >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << biste da roze najviše utiče na žene, ali istina je sasvim drugačija, Gledanje u proizvode ovih boja utiče na naš endokrini sistem usporavajući njegov rad i opušta mišiće. Osoba koja je opuštenija kupovaće više i duže.

Crvena

Crvena je izuzetno upečatljiva boja i mnogi su zahvaljujući njoj ostvarili uspeh ali...Marketing stručnjaci tvrde da ova boja na ljude deluje kao stop znak, ponašajući se poput alarma koji nas sprečava da nekontrolisano trošimo.

Bela

Apple se nije bez razloga odlučio baš za ovu boju svojih proizvoda. Bela simboliše dve stvari - jednostavnost i čistoću. Oko 75 posto proizvoda za negu kože zapakovano je u bela pakovanja.

Žuta

Karakteristična za kioske brze hrane žuta asocira na energičnost i podstiče apetit.

Zelena

Mete zelenih proizvoda su ekološki nastrojeni kupci. Činjenica je da mnogi proizvodi ove boje nemaju nikakve veze sa zaštitom prirode.

Izvor: S media, M.M. foto: Guliver/Thinkstock

Nastavak na S media...






Povezane vesti

Evo kako trgovci koriste boje

Izvor: B92, 29.Mar.2013

Moderno doba je donelo nove strategije koje utiču na nas da kupujemo određenu robu i da trošimo više...Trgovci pažljivo biraju koju će boju odabrati za određeni proizvod...Vreme je da saznate na koji način određene boje utiču na nas i menjaju naše navike...Plava ..Većina ljudi voli plavu...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.