Štada preuzela 15 brendova kompanije GlaxoSmithKline

Izvor: NoviMagazin.rs, 25.Feb.2020, 14:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Štada preuzela 15 brendova kompanije GlaxoSmithKline

Štada AG u okviru koje posluje Hemofarm, značajno širi svoje globalno poslovanje u domenu lekova i preparata bez recepta (OTC) kupovinom portfolija renomiranih brendova kompanije GlaxoSmithKline (GSK) koji su prisutni u brojnim evropskim državama, između ostalih i u Srbiji.

Ova transakcija podrazumeva preuzimanje 15 brendova uključujući Venoruton - za lečenje bolesti vena, Coldrex - za lečenje simptoma prehlade, Cetebe - vitamin C dodatak ishrani, Mebucaine - paleta proizvoda >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << protiv zapaljenja grla i Tavegyl - antialergjiski brend. Samo ovih pet brendova čini nešto više od polovine ukupnog prometa proizvoda koji su predmet akvizicije.

„Štada je važan evropski igrač sa jakim prisustvom na mnogim tržištima i kao takva sve poželjniji partner u segmentima generike i zdravstvenih proizvoda široke potrošnje. Brendovi koje smo kupili i tržišta na kojima su oni prisutni, dobro su usklađeni sa Štadinom geografskom strategijom i našim ključnim aktivnostima”, kaže Peter Goldšmit, generalni direktor Štade.

„Ova kupovina će nam omogućiti da se dodatno razvijamo uz postojeći snažan rast koji već beležimo u generičkom poslovanju. Verujemo da će, pod našim vođstvom, ovi brendovi biti osveženi i da će dodatno jačati“, dodaje Goldšmit.

„Oduševljeni smo time da u Štadin portfolio dolazi 15 brendova sa snažnim lokalnim nasleđem, kao što su Venoruton, Coldrex i Cetebe”, napominje Štefen Vagner, rukovodilac Štade odgovoran za Evropu. „Ovo je idealna transakcija za obe strane.”

Sa geografskog aspekta, proizvodi GSK-ovog portfolija koji je Štada kupila, prodaju se u mnogim zemljama, a samo u Nemačkoj, Rusiji, Poljskoj i Španiji oni čine više od desetine prometa portfolija. Takođe, Francuska, Mađarska, Italija, Portugalija, Srbija i Švajcarska su među prvih 10 zemalja po prodaji ovog portfolija, čime dodatno unapređuju Štadinu poziciju kao istinskog panevropskog igrača u segmentu zdravstvenih proizvoda široke potrošnje.

Ova transakcija podleže uobičajenim uslovima i njeno zatvaranje se očekuje u drugom kvartalu 2020.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.