Izvor: B&F Online, 06.Apr.2015, 11:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šta za poslovanje sajtova znači Google-ov novi kriterijum za rangiranje u pretrazi?

Od kako je "Google" saopštio da će od 21. aprila 2015. prilagođenost sajta mobilnim uređajima imati uticaj na rangiranje u pretrazi, ne prestaju polemike kako će ta novina uticati na posetu i pretragu veb sajtova, njihovo poslovanje, da li će to biti dan D kada će mnogi od njih nestati ili će na kraju to biti samo "mnogo buke ni oko čega". Kako za "eKapiju" objašnajva Nenad Pantelić, konsultant u oblasti internet marketinga, "Google" toga dana pušta nadogradnju svog algoritma mobilne pretrage koji će na upit korisnika davati rezultate koji favorizuju "mobile-friendly" stranice. - Vlasnicima sajtova će verovatno biti od [...]
The post Šta za poslovanje sajtova znači Google-ov novi kriterijum za rangiranje u pretrazi? appeared first on Biznis i Finansije.

Nastavak na B&F Online...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.