Počela obnova barske pruge, poslije četiri decenije

Izvor: Capital.ba, 15.Jul.2016, 11:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počela obnova barske pruge, poslije četiri decenije

VREOCI, Obnova barske pruge počela je danas poslije pune četiri decenije na dionici Resnik – Valjevo, u prisustvu potpredsjednice Vlade i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i prvog potpredsjednika Ruskih željeznica Aleksandra Mišarina. Radove izvodi kompanija Ruskih željeznica RŽD internešnel. Mihajlović je rekla da će ta pruga od Resnika do Valjeva biti modernizovana najkasnije do novembra 2017, a tada će vozovi moći da saobraćaju brzinom od >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << 120 kilometara na sat. Ugovor za modernizaciju 77,6 kilometara dionice Resnik – Valjevo je potpisan u decembru 2015. godine, a vrijednost radova koji se finansiraju ruskim kreditom je 80 miliona dolara. Mihajlović je naglasila da se sada od Resnika do Valjeva vozom putuje i do dva sata i 20 minuta , dok će nakon radova to putovanje biti skraćeno na 70 do 75 minuta. Ona ističe da je vrijednost aktuelnih projekata i investicija u putnoj infrastrukturi veća od 3,5 milijardi evra, a na željeznici više od milijardu i po. „Ruski kredit je, prije svega, partnerski odnos između srpskih i ruskih željeznica, ali i poseban odnos između dvije zemlje“, naglasila je Mihajlović poručujući da će Srbija ispoštovati ugovorene rokove. Ona je podsjetila da ruski kredit ne obuhvata samo rekonstrukciju kolosjeka već i nabavku novih vozova. Radovi, u kojima će učestvovati i domaća preduzeća, započeti su u željezničkoj stanici Vreoci i to je prva ozbiljnija rekonstrukcija barske pruge od njene gradnje. Tokom ljetnje sezone neće biti radova koji utiču na funkcionisanje željezničkog saobraćaja na barskoj pruzi, tako da će se radovi odvijati samo u željezničkim stanicama Vreoci i Divci. Nakon ljetnje sezone počeće i radovi na dionici Resnik – Vreoci koji će trajati oko sedam mjeseci, a naredne godine i Vreoci – Valjevo koji će trajati oko dva i po mjeseca. Projekat je uradio Saobraćajni institu CIP. Radovi će obuhvatiti rekonstrukciju trupa pruge, gornjeg stroja kolosjeka, dva tunela i 17 mostova, kontaktne mreže, S S i TT sistema, kao i remont svih infrastrukturnih objekata duž pruge, uključujući i 10 stanica. U Ruskim željeznicama kažu da će cijeli projekat biti završen u junu 2018. Pruga Beograd – Bar kroz Srbiju je duga 287 km, a puštena u je u saobraćaj 1976. godine. Mihajlović je jutros u Vladi Srbije prisustvovala potpisivanju aneksa ugovora o ruskom kreditu za gradnju pruge Stara Pazova – Novi Sad u dužini od 43 kilometra.Tanjug

Nastavak na Capital.ba...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Počela obnova barske pruge, posle četiri decenije

Izvor: RTS, 15.Jul.2016

Obnova barske pruge počela je posle pune četiri decenije na deonici Resnik-Valjevo, u prisustvu potpredsednice vlade i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i prvog potpredsednika Ruskih železnica Aleksandra Mišarina. ...

Nastavak na RTS...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.