Izvor: B92, 11.Avg.2014, 15:54 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Ovoliko švercovanja nema nigde"
Reprezentativni sindikati GSP-a podržali su napore rukovodstva te firme i Grada Beograda, kao osnivača, za uvođenje reda u javni prevoz.
Sindikati podržavaju te napore kako bi se regulisala redovna naplata prevoza, koja je osnov za normalno funkcionisanje i opstanak kompanije.
U zajedničkom saopštenju reprezentativni sindikati tog preduzeća, Samostalni sindikat GSP, i sindikati "Sloga" i "Nezavisnost" konstatuju da nema grada u Evropi i svetu gde se više od 38 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << odsto građana "švercuje" u javnom prevozu i da je zbog toga javni prevoz u velikim finansijskim problemima.
"Sindikati zahtevaju od grada da pojača kontrolu i sprovede oštrije mere na suzbijanju "šverca", kao i da sprovede mere ka redovnoj naplati prevoza od svih gradskih, republičkih, kao i javnih i privatnih preduzeća i kompanija", navedeno je u saopštenju ovih sindikata.
Od gradskih vlasti Beograda sindikati traže da apeluju na sve korisnike javnog gradskog prevoza da redvno kupuju karte, odnosno da u vozilima redovno poništavaju karte, da čuavju i ne oštećuju vozila.
Sindikati podžavaju napore rukovodstva kompanije i grada u pripremi i sprovođenju nove tarifne politike za 2015. godinu od koje se očekuju značajni rezultati.
Takođe traže od grada veću podršku za GSP u 2015. godini u nabavci novih vozila da bi se održao i povećao kvalitet prevoza.
Sindikati, kao ni rukovodstvo "GSP Beograd" ne žele da strepe da li će to preduzeće svakog meseca od grada dobiti finanisijsku pomoć, već žele da ta firma, kako navode, "izraste u zdravu i sposobnu kompaniju koja će od naplate svog rada moći nesmetano da se razvija i gradi svoju budućnost".
U saopštenju se još jednom apeluje na sve Beograđane da redovno kupuju karte i time pomognu brz oporavak GSP-a.
Sindikat: Uvesti red u javni prevoz i regulisati redovnu naplatu karata
Izvor: Blic, 11.Avg.2014
Reprezentativni sindikati Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd podržali su danas napore rukovodstva te firme i Grada Beograda, kao osnivača, za uvođenje reda u javni prevoz, kako bi se regulisala redovna naplata prevoza, koja je osnov za normalno funkcionisanje i opstanak kompanije...U...