
Izvor: B92, 27.Jun.2020, 17:52
"Nema mesta rasizmu": Koka-kola suspenduje reklamiranje na društvenim mrežama
Atlanta -- Koka-kola će suspendovati reklamiranje na društvenim mrežama na minimum 30 dana jer želi da poveća pritisak na platforme na stanu na put govoru mržnje.
"Nema mesta rasizmu u svetu i nema mesta rasizmu na društvenim mrežama", rekao je CEO kompanije Koka-kola Džejms Kvinsi.
On je zahtevao "veću odgovornost i transparentnost" od društvenih mreža.
Do ove odluke je došlo iako je Fejsbuk objavio da će označavati potencijalno štetne ili >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << obmanjujuće komentare ostavljene na platformi zbog "vrednosti vesti".
Osnivač Fejsbuka Mark Zakerberk rekao je da će takođe banovati i reklame koje imaju uvredljiv sadržaj prema nekoj rasi, etnicitetu, nacionalnosti, religiji, seksualnoj orijentaciji, rodnom identitetu i slično, kao i one koje predstavljaju pretnju drugima.
Organizatori kampanje "Zaustavite mržnju zbog profita" (Stop Hate for Profit), koji optužuju Fejsbuk da ne radi dovoljno da zaustavi govor mržnje i dezinformacije, rekli su da "mali broj malih promena" neće naneti mnogo štete problemu.
Više od 90 kompanija pauziralo je reklamiranje u znak podrške ovoj kampanji, prenosi Bi-Bi-Si.
Međutim, Koka-kola je za Si-En-Bi-Si rekla da ova suspenzija ne znači da se pridružuju kampanji, uprkos tome što su uvršteni u učesnike.
Kvinsi je rekao da će kompanija iskoristiti ovu globalnu pauzu u reklamiranju na društvenim mrežama kako bi preispitali svoje politike oglašavanja i utvrdili da li su potrebne neke promene.
Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama
Izvor: Radio 021, 27.Jun.2020
Uprava Koka-kole, jedne od najpoznatijih kompanija u svetu koja troši ogroman novac na reklame, saopštila je da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama, navodeći da "nigde nema mesta rasizmu"..."Mesta rasizmu nema nigde u svetu - ni na društvenim mrežama", rekao je generalni...