Izvor: Radio 021, 27.Jun.2020, 18:30

Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama

Uprava Koka-kole, jedne od najpoznatijih kompanija u svetu koja troši ogroman novac na reklame, saopštila je da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama, navodeći da "nigde nema mesta rasizmu".

"Mesta rasizmu nema nigde u svetu - ni na društvenim mrežama", rekao je generalni direktor kompanije Džejms Kvinsi u kratkom saopštenju.

Kvinsi je zatražio od društvenih mreža da pokažu veću odgovornost i transparentnost.

Nekoliko >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << američkih kompanija odlučilo je da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklamama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje.

Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je u petak odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predviđa da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.

Autor: Beta

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.