Izvor: B92, 04.Jun.2019, 17:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mreža utrostručena: Kineska platforma nudi pristup bogatim potrošačima
Amsterdam -- Alipej je napravio veliki iskorak u Evropi, zahvaljujući kineskim turistima koji u sve većem broju hrle u taj region, kaže direktor evropskog odeljenja firme.
Roland Palmer, direktor evropskog odeljenja Alipeja, u izjavi za TV mrežu CNBC, naveo je da je ta kompanija prošle godine utrostručila broj evropskih trgovaca koji prihvataju Alipej onlajn i mobilni sistem plaćanja, dodajući da njihov broj sada iznosi "više desetina hiljada".
"Govorimo o desetinama >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << hiljada trgovaca koji su zaista ushićeni zbog mogućnosti da im Alipej obezbedi pristup bogatim potrošačima, kao i onima iz srednje klase koji putuju kako bi obišli svet i koji žele da kupe poznate evropske brendove", rekao je Palmer na jednoj konferenciji u Amsterdamu.
Alipej je u vlasništvu kompanije Ant fajnenšenel, privatnog kineskog tehnološkog diva, čija je vrednost prošle godine iznosila 150 milijardi dolara.
Palmer je rekao i da platforma za plaćanje Alipej ima "oko milijardu" aktivnih korisnika, te da 55 zemalja u svetu trenutno prihvata Alipej, od čega čak 29 u Evropi.
Kineski potrošači su među onima koji su najbrže usvojili digitalna plaćanja, navodi CNBC, i podseća na jednu analizu iz 2018. koja je pokazala da čak 83 posto kineskih potrošača obavlja plaćanja ili transfer novca preko svojih mobilnih telefona.