Izvor: Večernje novosti, 24.Nov.2019, 13:39

Moravski koridor imaće 78 mostova: Potpisivanje ugovora za desetak dana

Moravski koridor imaće 78 mostova: Potpisivanje ugovora za desetak dana

Potpisivanje ugovora o izgradnji Moravskog koridora, jedne od najznačajnijih saobraćajnica, koja će povezati centralnu Srbiju, jug i zapad, i koridore 10 i 11, očekuje se za desetak dana Potpisivanje ugovora o izgradnji Moravskog koridora, jedne od najznačajnijih saobraćajnica, koja će povezati centralnu Srbiju, jug i zapad, i koridore 10 i 11, očekuje se za desetak dana, a taj auto-put regulisaće i vodotoke Morave kojima prolazi, ali i dati novu šansu velikom broju >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << industrijskih zona planiranih duž njega. Koridor dužine 110 kilometara povezaće pola miliona stanovnika. Glavni projektant Moravskog koridora Aleksandra Lalić kaže da je auto-put projektovan za brzinu od 130 kilometara na sat, sa po četiri vozne trake.PROČITAJTE JOŠ - Srbija izgradnjom Moravskog koridora dobija "digitalni" auto-put "Prolazi kroz opštine Ćićevac, Varvarin, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo, Adrani, Mrčajevci, Čacak", kaže Lalićeva. Projektant trase Radica Goronja navodi da će Moravski koridor da prolazi dolinom Zapadne Morave, najvecim delom, dolinom Južne Morave i dolinom Velike Morave, što znači da je u pitanju ravničarski koridor. "Očekuje se 135 objekata, od čega 78 mostova, 24 nadvožnjaka, 12 podvožnjaka", navodi Goronja.PROČITAJTE JOŠ - MORAVSKI KORIDOR: Potpisuje se 2.100 rešenja, građevinska dozvola za dva meseca Sa izgradnjom ovog auto-puta bez ijednog tunela gradiće se i savremena telekomunikaciona veza, što će znatno smanjiti broj nesreća. Samo na tom potezu u Srbiji godišnje pogine trećina nastradalih u saobraćajnim nesrećama. "Moravski koridor ima dodatnu problematiku, to su visoke vode 2018, 2019, 2016. Pokazalo se da Moravski koridor mora da se obezbedi od visokih voda. To je ono što malo povećava troškove izgradnje koridora", istakao je direktor CIP-a Milutin Ignjatović, prenosi RTS. Spajanjem Koridora 10 od Pojata preko Chićevaca, Stalaca, Kruševca, Trstenika, Vrnjačke Banje, Kraljeva, stizaće se do Čacka i Koridora 11. Moravski koridor bi trebalo da bude gotov do 2022. godine, a vrednost radova se procenjuje na 755 miliona evra.

Nastavak na Večernje novosti...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.