Molson Coors pobednik 7. takmičenja u rešavanju poslovnih slučajeva

Izvor: B92, 17.Apr.2019, 14:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Molson Coors pobednik 7. takmičenja u rešavanju poslovnih slučajeva

Beograd -- U Beogradu je završeno dvodnevno takmičenje u rešavanju poslovnih slučajeva, takozvano "Case Study Competition" (CSC).

Takmičenj je održano u organizaciji srpskog Alumni kluba IEDC-Poslovne škole Bled (IEDC) čiji je predsednik Igor Kordik, MBA.

Nakon finalnih prezentacija timova iz kompanija Coca Cola HBC Srbija, Hemofarm, Molson Coors i Triglav Osiguranje, dr. Nenad Filipović, profesor na IEDC-Poslovnoj Školi Bled, proglasio je tim Molson Coors timom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << koji je najbolje rešio zadati poslovni izazov.

Nagrada za pobednički tim je učešće na seminaru na IEDC-Poslovnoj Školi Bled, kao i učešće na međunarodnom "Case Study Competition" takmičenju. CSC je dvodnevni izazov za kros-funkcionalne timove sa po 6 članova, koji se nadmeću u rešavanju poslovnih slučajeva. Međunarodno CSC takmičenje će se održati u oktobru 2019. godine u IEDC-Poslovnoj školi na Bledu, gde će se najbolji srpski tim takmičiti sa pobedničkim timovima iz Slovenije, Hrvatske i Rumunije. Glavna nagrada: dvodnevni "in-company" seminar za kompaniju pobedničkog tima.

"Iskustva sa takmičenja su fenomenalna. Imali smo prilike da testiramo svoje limite, da radimo u timu od 6 ljudi i da nađemo način da se brzo usaglasimo oko nekih vrlo teških poslovnih odluka. Najveće benefite koje nosimo odavde kao tim su: timski rad i učenje sa drugima, kreativno i strukturisano rešavanje problema i odlična interakcija sa prof. Filipovićem", kaže članica pobedničkog tima Molson Coorsa, gospođa Sara Novaković.

Nakon završetka takmičenja, IEDC-Poslovna škola Bled organizovala je otvoreno predavanje za srpske menadžere, tzv. "MBA for a day" na kojem je predavao dr. Nenad Filipović na temu dobrih i loših strana digitalizacije.

IEDC Alumni klub Srbije okuplja iz Srbije diplomce MBA studija i drugih programa na IEDC-Poslovnoj Školi Bled.

"Primarni ciljevi našeg delovanja su promocija poslovnog obrazovanja, povećanje konkurentnosti pojedinaca, kompanija i društva te kontinuirano naglašavanje potrebe za edukacijom mladih potencijala i čelnih ljudi kompanija. Najvažnija iskustva ovog takmičenja su: novi pristup u rešavanju poslovnih slučajeva, zajednički rad sa kolegama iz kompanije u drugačijim uslovima i realizacija rešenja u kratkom roku, kao i jačanje timskog duha, te prilika da se upozna i uporedi sa kolegama iz drugih uspešnih kompanija u Srbiji", kaže predsednik IEDC Alumni kluba Srbije Igor Kordik.

IEDC-Poslovna škola Bled je mesto gde lideri iz svih delokruga života dolaze da uče, razmišljaju i razmenjuju misli i poglede na svet. Kao međunarodni centar odličnosti u obrazovanju u oblasti upravljanja i kao mesto susreta, IEDC je izgradio ugled kao vodeći faktor promene i kao snaga u društvenom i ekonomskom razvoju regije.

Škola je posebno poznata po svom timu profesora koji dolaze iz najboljih poslovnih škola širom sveta, po internacionalnom profilu svojih polaznika i po kvaliteti svojih usluga. Preko 90.000 direktora iz skoro 100 zemalja, od njih 1.800 iz Srbije, učestvovalo je u IEDC programima u poslednje 33 godine.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.