Izvor: Nezavisne Novine, 21.Feb.2024, 13:16

Lidl smanjio udio soli u hljebovima

​Kao dio društveno odgovorne strategije, Lidl je u svojim hljebovima i pecivima prepoznao potencijal za mjere osvješćene ishrane i zbog velike učestalosti korištenja ovih proizvoda fokus stavio upravo na pomenutu grupu artikala. Udio soli u određenim hljebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare smanjen je za čak 20 do 50 procenata, a ovaj način Lidl se svojom ponudom hljebova dodatno izdvojio na srpskom tržištu.

Nastavak na Nezavisne Novine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.