LIDL SMANJIO UDEO SOLI U HLEBOVIMA

Izvor: SrbijaDanas.com, 21.Feb.2024, 11:19

LIDL SMANJIO UDEO SOLI U HLEBOVIMA

Kao deo društveno odgovorne strategije, Lidl je u svojim hlebovima i pecivima prepoznao potencijal za mere osvešćene ishrane i zbog velike učestalosti korišćenja ovih prozvoda fokus stavio upravo na pomenutu grupu artikala.

Udeo soli u određenim hlebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare smanjen je za čak 20 do 50 procenata, a ovaj način Lidl se svojom ponudom hlebova dodatno izdvojio na srpskom tržištu.

Na osnovu studije rađene u Evropskoj >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << uniji, godišnje se po glavi stanovnika konzumira 3,5kg soli, dok se zdravim smatra gotovo upola manje – 1,8kg*. Zato je jedna od ključnih stavki Lidlove strategije za osvešćenu ishranu upravo smanjivanje udela soli u pekarskim proizvodima, pri tom zadržavajući ukus i kvalitet na koji su potrošači navikli.

Osvešćena ishrana  

Među hlebovima koji u svom sastav imaju smanjeni udeo soli su između ostalog: tost hlebovi, domaći hlebovi, kao i ražani, kukuruzni i hleb sa semenkama. Iako su hlebovi primarna grupa proizvoda u fokusu, pažnja je posvećena i kiflama i somunima.

Lidl Srbija neguje svest o održivom poslovanju kao modelu budućnosti, preuzimajući odgovornost tamo gde poslovanje kompanije utiče na ljude i okolinu. Putem svojih 70 Lidl prodavnica, kompanija svakog dana nalazi put do trpeza velikog broja potrošača, zbog čega smatra da je važno da smanji negativne posledice koje proizvodnja, ali i konzumacija hrane može da donese.

Zdraviji i održiviji način života u Lidlu se podržava kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda, a prema Lidlovoj Politici nabavke. Osvešćena ishrana omogućava izbalansiranu ishranu, uz dodatno osnaživanje potrošača u donošenju odluka pri izboru hrane, kao i transparentnu komunikaciju i ponudu zdravijih i održivijih proizvoda.

- Potrošači su svesni štetnosti prekomernog unosa soli, ali čini se da se pri konzumaciji i pripremi hrane najmanje obraća pažnja na pekarske proizvode u kojima je so takoreći „skrivena“, a ipak odgovorna za veliki dnevni udeo unosa.  Zato je smanjenje udela soli u pekarskim proizvodima naš prvi korak, a krajnji cilj nam je da do 2025. godine smanjimo utrošenu količinu soli koju potrošači konzumiraju kroz proizvode Lidlovih brendova za čak 20% - izjavila je Aleksandra Mirić ispred Lidlovog CSR odeljenja.

Višekratne kese za hleb 

Sa ciljem obezbeđivanja održivije kupovine, Lidl je u svoju ponudu uvrstio i višekratne kese za hleb u svim svojim prodavnicama, čijom kupovinom potrošači direktno doprinose čuvanju resursa i očuvanju planete, jer nakon što potrošači jednom kupe vrećicu mogu je odneti kući, oprati i ponovo koristiti.

Ove višekratne vrećice napravljene su od 100% recikliranog poliestera, čime se zadovoljavaju principi održivog poslovanja i cirkularne ekonomije.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Povezane vesti

Lidl smanjio udio soli u hljebovima

Izvor: Nezavisne Novine, 21.Feb.2024

​Kao dio društveno odgovorne strategije, Lidl je u svojim hljebovima i pecivima prepoznao potencijal za mjere osvješćene ishrane i zbog velike učestalosti korištenja ovih proizvoda fokus stavio upravo na pomenutu grupu artikala. Udio soli u određenim hljebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.