Izvor: SrbijaDanas.com, 22.Apr.2021, 21:54

Kako su tviteraši pomogli kampanji PKS-a: 360.000 hiljada pregleda za 3 dana

Kako su tviteraši pomogli kampanji PKS-a: 360.000 hiljada pregleda za 3 dana

Predsednik PKS objašnjava da je ideja za ovakav spot nastala na njegovu inicijativu
Nakon velike prašine koja se na društvenim mrežama podigla nakon emitovanja najnovijeg spota Privredne komore Srbije za projekat "Čuvarkuća", predsednik PKS Marko Čadež se večeras zahvalio svim kritičarima ovog spota.
- Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima što veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40 od sto - rekao je Čadež i pozvao one najglasnije da učestvuju u sledećem promotivnom spotu, i to kao reditelji i tekstopisci, iako se odmah na početku svog tvita zahvalio autorima...

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.