Izvor: B&F Online, 16.Maj.2013, 15:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Jovan Radosavljević, Coca-Cola Hellenic Srbija: Najbolje u nama

Uprkos padu kupovne moći u Srbiji, računamo na dalji rast prodaje i ove godine jer se trudimo da našu ponudu prilagodimo svim potrošačima. Zahvaljujući tome, kao i organizacionim merama koje su snizile troškove i obezbedile ulaganja u aktivnosti direktno vezane za rast, nismo morali da otpuštamo radnike niti da primenjujemo druge nepopularne mere, kaže u [...]

Nastavak na B&F Online...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.