Izvor: N1 televizija, 15.Jun.2021, 08:01

EY istražuje navike potrošača u Srbiji nakon pojave pandemije

U revizorsko-konsultantskoj kompaniji EY na globalnom i lokalnom nivou objavljeno je istraživanje pod nazivom „EY Indeks promene navika potrošača“ koje je sprovedeno kako bismo utvrdili koliko je na navike potrošača uticala pojava pandemije COVID-19 virusa. EY istraživanje pod nazivom EY Indeks promene navika potrošača stavlja u fokus ponašanje i raspoloženje i definiše detalje kada je u pitanju online kupovina.

Nastavak na N1 televizija...






Povezane vesti

EY istražuje kako izgledaju navike potrošača u Srbiji nakon pojave pandemije

Izvor: Blic, 15.Jun.2021

Kompanija EY, svetski lider u pružanju revizorsko-konsultantskih usluga, po prvi put objavljujelokalno istraživanje pod nazivom: „EY Indeks promene navika potrošača“. Velike promene zahtevaju detaljne analize, usled čega je kompanija EY odlučila da ispita koliko su, na globalnom nivou, novonastale...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.