
Izvor: N1 televizija, 15.Jun.2021, 08:01
EY istražuje navike potrošača u Srbiji nakon pojave pandemije
U revizorsko-konsultantskoj kompaniji EY na globalnom i lokalnom nivou objavljeno je istraživanje pod nazivom „EY Indeks promene navika potrošača“ koje je sprovedeno kako bismo utvrdili koliko je na navike potrošača uticala pojava pandemije COVID-19 virusa. EY istraživanje pod nazivom EY Indeks promene navika potrošača stavlja u fokus ponašanje i raspoloženje i definiše detalje kada je u pitanju online kupovina.
EY istražuje kako izgledaju navike potrošača u Srbiji nakon pojave pandemije
Izvor: Blic, 15.Jun.2021
Kompanija EY, svetski lider u pružanju revizorsko-konsultantskih usluga, po prvi put objavljujelokalno istraživanje pod nazivom: „EY Indeks promene navika potrošača“. Velike promene zahtevaju detaljne analize, usled čega je kompanija EY odlučila da ispita koliko su, na globalnom nivou, novonastale...