Izvor: Blic, 15.Jun.2021, 09:52

EY istražuje kako izgledaju navike potrošača u Srbiji nakon pojave pandemije

Kompanija EY, svetski lider u pružanju revizorsko-konsultantskih usluga, po prvi put objavljujelokalno istraživanje pod nazivom: „EY Indeks promene navika potrošača“. Velike promene zahtevaju detaljne analize, usled čega je kompanija EY odlučila da ispita koliko su, na globalnom nivou, novonastale situacije uzrokovane pojavom COVID-19 virusa napravile i nove navike potrošačima,kako u svetu tako i u Republici Srbiji.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.