Izvor: S media, 27.Apr.2012, 07:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Deset kompanija koje kontrolišu sve!

Ta pojava se naziva "Iluzija izbora" i govori o tome da potrošači zavise od najvećih igrača, a pravi potrošački izbor zapravo i ne postoji.

Čini se da su sve velike kompanije na neki način povezane, ili preko vlasništva ili preko partnerstva ili na brojne druge načine, prenosi b92.



Tako kompanija Unilever proizvodi sve od Dav sapuna pa do Klondajk čokoladica. Nestle poseduje velik udeo u Lorealu koji >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << sa druge strane opet ima udele u velikom broju kozmetičkih kompanija ali i u Dizelu, popularnom brendu odeće!


Porez na Koka-Kolu

Greške koje klijent ne prašta

Pet trikova kojima vas trgovci navode da više potrošite

Grafika pokazuje da neverovatnu količini brendova zapravo "drži" svega deset korporacija - Koka-Kola, Pepsiko, Dženeral Mils, Kelogs, Mars, Unilever, Džonson i Džonson, Prokter i Gembl, Nestle i Kraft. Uprkos širokom broju proizvoda i marki koji su danas dostupni potrošačima čini se da su svi oni u rukama nekoliko najvećih igrača koji kontrolišu većinu proizvoda koje kupujemo.

(foto:www.reddit.com/r/pics/comments/srk0k/the_illusion_of_choice/)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.