Izvor: SrbijaDanas.com, 26.Apr.2017, 17:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
DIGITAL DAY 2017 – Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja�
Konferencija će se održati 16. maja 2017. godine u Domu omladine pod nazivom CONNECTED SHOPPER
Edukativni karakter konferencije Digital Day, čini ovu konferenciju veoma značajnom za region, a govornici iz celog sveta omogućavaju jedan sveobuhvatan pogled i skup iskustava iz poslovanja na razvijenim tržištima.
, a ovogodišnji fokus je na glavnim pokretačima i izazovima sa kojima se susreću kompanije koje aktivno učestvuju u trgovini putem interneta. Digital >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Day je prilika gde posetioci mogu saznati više o digitalnom marketingu, Internet trgovini putem društvenih mreža i mobilnih uređaja, ali i integraciji online okruženja i fizičkih mesta prodaje. Posetioci će moći da se upoznaju sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima uspešnih iz oblasti e-trgovine.
Pored predavanja, program konferencije sadrži i panel diskusije u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Panelisti će diskutovani o stanju e-trgovine u regionu, kao i o digitalnoj transformaciji kompanija.
Panel „From Digital as an Extension to Digital as a Core“ će dati prikaz i smernice koje je potrebno primeniti kako bi digitalno okruženje postalo osnova poslovanja na kojoj se dodatno razvijaju prateći poslovi marketinga, prodaje i logistike.
Nova realnost poslovanja u velikoj meri uključuje digitalnu infrastrukturu, samim tim i digitalnu transformaciju poslovanja. U okruženju u kojem ljudi preko online kanala komuniciraju međusobno, ali i sa brendovima, stvara se jedinstveni dinamički ekosistem u kom kompanije moraju da prate potrošače i da izlaze u susret njihovim potrebama, navikama i očekivanjima. Da bi kompanije uspele u novoj poslovnoj realnosti potrebno je isporučitipravi sadržaj, na pravom uređaju, upravo vreme i napravom mestu. Da bi to postalo realnost, potrebna je digitalna transformacija poslovanja, vođena očekivanjima i ponašanjem potrošača koji se brzo menjaju stalnim napretkom tehnologije i jakom konkurencijom.
Moderator ovog panela će bitiIgor Žeželj, CEO i osnivač kompanije Wireless Media. Ideja panela je spajanje perspektiva iz različitih grana industrije kako bi se ispitali realnost, izazovi i prilike za transformaciju poslovanja i tehnološke infrastrukture zarad digitalne ekonomije i zahteva povezanih potrošača koji konstantno evoluiraju.
Učesnici panela su Predrag Ćirković, direktor SAP Zapadni Balkan,Milan Simić, CIO, izvršni direktor za IT podršku i ICT servise, Telekom Srbija iLazar Džamić, kreativni strateg i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije.
Ideja panela je spajanje marketing agencija, kompanija i trgovaca kako bi se na jednom mestu razmenila iskustva vezana za digitalnu transformaciju ključnih elemenata poslovanja. Panel je zamišljen kao dijalog sa publikom kao aktivnim učesnikom i glavnim izvorom pitanja vezanih za digitalnu transformaciju i njenom uticaju na poslovanje.
Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja!
Digitalna transformacija ne sme biti projekat, već tekuća aktivnost i način razmišljanja.
Baš zbog toga će učesnici pokušati da odgovore na ključna pitanja kao što su:
Među ostalim učesnicima i predavačima na konferenciji Digital Day 2017 naćiće se:Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook,Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO",Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas,Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, ali i mnogi drugi.
Informacije o ostalim predavačima i sve dodatne informacije možete pronaći nazvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice.
O IAB SRBIJA
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deoglobalne IAB mreže ičlan IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
Nastavak na SrbijaDanas.com...