Izvor: B92, 26.Apr.2017, 15:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Digital Day 2017: Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja
Edukativni karakter konferencije Digital Day, čini ovu konferenciju veoma značajnom za region, a govornici iz celog sveta omogućavaju jedan sveobuhvatan pogled i skup iskustava iz poslovanja na razvijenim tržištima.
Konferencija će se održati 16. maja 2017. godine u Domu omladine pod nazivom CONNECTED SHOPPER, a ovogodišnji fokus je na glavnim pokretačima i izazovima sa kojima se susreću kompanije koje aktivno učestvuju u trgovini putem interneta.
Digital Day >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je prilika gde posetioci mogu saznati više o digitalnom marketingu, Internet trgovini putem društvenih mreža i mobilnih uređaja, ali i integraciji online okruženja i fizičkih mesta prodaje. Posetioci će moći da se upoznaju sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima uspešnih iz oblasti e-trgovine.
Pored predavanja, program konferencije sadrži i panel diskusije u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Panelisti će diskutovani o stanju e-trgovine u regionu, kao i o digitalnoj transformaciji kompanija.
Panel „From Digital as an Extension to Digital as a Core“ će dati prikaz i smernice koje je potrebno primeniti kako bi digitalno okruženje postalo osnova poslovanja na kojoj se dodatno razvijaju prateći poslovi marketinga, prodaje i logistike.
Nova realnost poslovanja u velikoj meri uključuje digitalnu infrastrukturu, samim tim i digitalnu transformaciju poslovanja. U okruženju u kojem ljudi preko online kanala komuniciraju međusobno, ali i sa brendovima, stvara se jedinstveni dinamički ekosistem u kom kompanije moraju da prate potrošače i da izlaze u susret njihovim potrebama, navikama i očekivanjima. Da bi kompanije uspele u novoj poslovnoj realnosti potrebno je isporučiti pravi sadržaj, na pravom uređaju, u pravo vreme i na pravom mestu. Da bi to postalo realnost, potrebna je digitalna transformacija poslovanja, vođena očekivanjima i ponašanjem potrošača koji se brzo menjaju stalnim napretkom tehnologije i jakom konkurencijom.
Moderator ovog panela će biti Igor Žeželj, CEO i osnivač kompanije Wireless Media. Ideja panela je spajanje perspektiva iz različitih grana industrije kako bi se ispitali realnost, izazovi i prilike za transformaciju poslovanja i tehnološke infrastrukture zarad digitalne ekonomije i zahteva povezanih potrošača koji konstantno evoluiraju.
Učesnici panela su Predrag Ćirković, direktor SAP Zapadni Balkan, Milan Simić, CIO, izvršni direktor za IT podršku i ICT servise, Telekom Srbija i Lazar Džamić, kreativni strateg i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije.
Ideja panela je spajanje marketing agencija, kompanija i trgovaca kako bi se na jednom mestu razmenila iskustva vezana za digitalnu transformaciju ključnih elemenata poslovanja. Panel je zamišljen kao dijalog sa publikom kao aktivnim učesnikom i glavnim izvorom pitanja vezanih za digitalnu transformaciju i njenom uticaju na poslovanje.
Više informacija možete saznati na zvaničnoj web stranici Digital Daya, kao i Facebook stranici posvećenoj ovoj konferenciji.
Digitalna transformacija ne sme biti projekat, već tekuća aktivnost i način razmišljanja. Baš zbog toga će učesnici pokušati da odgovore na ključna pitanja kao što su:
DIGITAL DAY 2017 – Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja
Izvor: Blic, 27.Apr.2017, 09:41
Edukativni karakter konferencije Digital Day, čini ovu konferenciju veoma značajnom za region, a govornici iz celog sveta omogućavaju jedan sveobuhvatan pogled i skup iskustava iz poslovanja na razvijenim tržištima...Konferencija će se održati 16. maja 2017. godine u Domu omladine pod nazivom...