![Akcijska sniženja koja to nisu](https://static.vesti.rs/slike-2/Akcijska-snizenja-koja-to-nisu-3.jpg)
Izvor: S media, 21.Feb.2012, 11:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Akcijska sniženja" koja to nisu
Dešava se da se akcijska cena delikatesa na volšeban način pretvori u redovnu ili se manja gramaža nekog voćnog napitka računa kao cena od litra. Da li je to namerno ili greška u ukucanoj šifri - pitanje je koje postavljaju sve češće kupci. Nedavno je u jednom hipermarketu izletnička salama na akciji koštala 1.549, ali na kasi je ipak otkucana redovna cena od 1.669 dinara...
Najbeskorisnije marketinške fraze
Šta treba da zna svaki prodavac?
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media << />Većina trgovaca ističe da su u pitanju nenamerne greške, kada se cena istaknuta u akcijskom lifletu, ili na samom rafu ne poklapa sa cenom koja izađe na kasi. Razlog je, kažu, „sistemske“ prirode i česte promene cena, a koje umeju da unesu zbrku.
- Sami kasiri ne prave te greške namerno, jer oni samo očitavaju „bar kod“ sa artikla, tako da je greška u tom slučaju do sistema, a ne do njih - ističu u jednom trgovinskom lancu za Novosti.
Naravno, potrošači primete uvek kada je na rafu cena niža, a na računu izađe viša cena. - Vrlo retko se dešava da kasa izbaci pogrešnu cenu - kaže Martina Petrović, iz Sektora odnosi s javnošću „Deleza“. - Do ovakih situacija dolazi usled čestih akcijskih sniženja i nivelacija cena, pa se desi, da bilo na rafu ili u kasi, ostane stara cena proizvoda.
U „Veru“ tvrde da do propusta ne dolazi.
- Imamo veoma dobro organizovan sistem poslovanja ojačan na spornim mestima na kojima postoji mogućnost nedoslednosti. Pritužbi, do sada, nije bilo - tvrde u ovom lancu.
*Ukoliko Lidl dođe u Srbiju cene namirnica će otići na dole.
foto:Guliver/Thinkstock