Izvor: B92, 21.Feb.2012, 02:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Akcijska sniženja" koja to nisu
Beograd -- Potrošači se sve češće žale da im se pri kupovini dogodi da proizvod kupe po jednoj, a plate po drugoj, višoj ceni.
Takvih "zabuna" na kasi posebno ima prilikom akcijskih sniženja i velikih kupovina.
Dešava se da se akcijska cena delikatesa na volšeban način pretvori u redovnu ili se manja gramaža nekog voćnog napitka računa kao cena od litra. Da li je to namerno ili greška u ukucanoj šifri - pitanje je koje postavljaju sve češće kupci.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Nedavno je u jednom hipermarketu izletnička salama na akciji koštala 1.549, ali na kasi je ipak otkucana redovna cena od 1.669 dinara...
Varaju nas nepostojećim sniženjima
Potrošači su često obmanuti "velikim sniženjima" u trgovinama jer se dešava da najavljenji popusti i akcije u reklamama i izlozima nisu ni blizu stvarnih. Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović kaže da trgovci samo stave jedan ili dva proizvoda na sniženje kako bi se "pokrili" kod inspekcije, dok se ostali artikli prodaju po punoj ceni.
Većina trgovaca ističe da su u pitanju nenamerne greške, kada se cena istaknuta u akcijskom lifletu, ili na samom rafu ne poklapa sa cenom koja izađe na kasi. Razlog je, kažu, „sistemske" prirode i česte promene cena, a koje umeju da unesu zbrku.
"Sami kasiri ne prave te greške namerno, jer oni samo očitavaju 'bar kod' sa artikla, tako da je greška u tom slučaju do sistema, a ne do njih", ističu u jednom trgovinskom lancu.
Naravno, potrošači primete uvek kada je na rafu cena niža, a na računu izađe viša cena.
"Vrlo retko se dešava da kasa izbaci pogrešnu cenu. Do ovakih situacija dolazi usled čestih akcijskih sniženja i nivelacija cena, pa se desi, da bilo na rafu ili u kasi, ostane stara cena proizvoda", kaže Martina Petrović, iz Sektora odnosi s javnošću Deleza.
U Veru tvrde da do propusta ne dolazi. "Imamo veoma dobro organizovan sistem poslovanja ojačan na spornim mestima na kojima postoji mogućnost nedoslednosti. Pritužbi, do sada, nije bilo", tvrde u ovom lancu.
Jedna cena na rafu – druga na kasi
Izvor: KreditniCentar.rs, 21.Feb.2012
Učestale pritužbe potrošača na cenovne propuste u akcijskim sniženjima. Da li je to namerno ili greška u ukucanoj šifri.Potrošači se sve češće žale da im se pri kupovini dogodi da proizvod kupe po jednoj, a plate po drugoj, višoj ceni. Takvih „zabuna“ na kasi posebno ima prilikom akcijskih...
'Akcijska sniženja' koja to nisu
Izvor: 025info.rs, 21.Feb.2012
Potrošači se sve češće žale da im se pri kupovini dogodi da proizvod kupe po jednoj, a plate po drugoj, višoj ceni. Takvih "zabuna" na kasi posebno ima prilikom akcijskih sniženja i velikih kupovina. De&scar