EPS: Uskoro jedinstveni kol-centar za kupce

Izvor: B92, 07.Sep.2020, 13:23

EPS: Uskoro jedinstveni kol-centar za kupce

Beograd -- Svi kupci "Elektroprivrede Srbije" na garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore preko jedinstvenog kol-centra.

Kako je najavio vršilac dužnosti direktora JP EPS Milorad Grčić, početak rada kol-centra je u pripremi.

"Cilj nam je da kupcima pokažemo da brinemo o njima i da u direktnom kontaktu saznamo šta može da se popravi da bi čitav sistem bolje funkcionisao. Veoma nam je važno da kol-centar bude uspešan >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << jer će se to vrlo brzo videti i u poslovnim rezultatima najveće kompanije u Srbiji. Mere uspeha biće i smanjenje broja poziva sa prigovorima", rekao je Grčić u razgovoru sa budućim operaterima kol-centra. Operateri su u kol-centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za početak rada na novoj dužnosti.

Grčić je rekao da EPS želi da pruži još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno izmiruje obaveze, što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98 odsto.

"Imaćemo jedan broj za celu Srbiju. Svaki zahtev odmah će biti evidentiran na jedinstvenom portalu i odmah raspoređen na rešavanje, bilo da se radi o pitanju iz Babušnice ili Bačke Palanke. Želimo da se zahtev brzo obradi, reši i da kupci u što kraćem roku dobiju obaveštenje o ishodu", rekao je Grčić.

Da bi se to osiguralo podrška radu kol-centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji se već bave rešavanjem zahteva korisnika.

Dobrim radom kol-centra štedi se i vreme EPS-ovih kupaca jer se smanjuje potreba da lično dolaze na šaltere.

Planirano je da kol-centar bude građanima na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 19.00 časova i subotom od 7.00 do 15.00 časova.

Poziv će biti besplatan za oko 3,5 miliona EPS-ovih korisnika iz svih delova Srbije.

Broj telefona biće objavljen naknadno, kada kol-centar počne da radi.

Za kol-centar je nabavljena najmodernija oprema i opremljene su prostorije u kojima će raditi operateri. U toku je i priprema za nadogradnju kol-centra novim uslugama.

Plan je da se kroz jedinstven portal uvedu digitalni servisi i da se pokrene mobilna aplikacija za korisnike. Čitav ovaj servis korisničke usluge izdiže na viši nivo, efikasniji i tehnološki napredniji, saopštio je EPS.
Pogledaj vesti o: EPS

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.