Dveri: Marketinški trik Šarovića

Izvor: Blic, 07.Feb.2014, 22:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dveri: Marketinški trik Šarovića

Pokret Dveri je saopštio da nikada nije dobio poziv SRS za saradnju, a današnji poziv zamenika predsednika Nemanje Šarovića shvata kao marketinški trik.

Dveri u saopštenju navode da poziv Šarovića "više liči na marketinški trik da bi se zakamufliralo odbijanje SRS da se sa Dverima istinski sarađuje".

Taj pokret tvrdi i da je iskrena saradnja >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << "želja većine gradskih i opštinskih odbora SRS koji nam se svakodnevno javljaju, nezadovoljni nedavnom odlukom Predsedničkog kolegijuma SRS da odbaci ideju predizborne koalicije sa Dveri".

Dveri navode i da ostaju "zainteresovani za predizbornu i otvoreni za svaku postizbornu saradnju" sa svim patriotskim organizacijama koje se zalažu odbranu KIM, prekid pregovora sa EU i okretanje Srbije ka Rusiji...

SRS je, posle lidera "Obraza" Mladena Obradovića, danas pristupio vođa organizacije Srpski narodni pokret "Naši" Ivan Ivanović čime je, kako poručuju iz te stranke, nastavljeno formiranje patriotskog bloka.

U okviru formiranja patriotskog bloka, radikali su uputili poziv i pokretu "Dveri", a kako je rekao Šarović, još čekaju odgovor.

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.