U 2013. se u medijima više pričalo o kompaniji Google nego o kompaniji Apple

Izvor: marketingITD.com, 09.Jan.2014, 19:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U 2013. se u medijima više pričalo o kompaniji Google nego o kompaniji Apple

Google je kompanija o kojoj se najviše govorilo u 2013. godini, pokazuju rezultati izveštaja Dow Jones, poslovne i finansijske analitičke kuće. Podaci o medijskoj pokrivenosti kompanija pokazuju da je najviše medijske pažnje dobio Google (123.769 članaka u medijima), za njim sledi Apple (120.451 članaka), a na trećem mestu je Microsoft sa 84,174 članaka.
Podaci su prikupljeni uz pomoć Dow Jones >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << poslovnog alata Factiva, a za period između 1. januara i 1. decembra 2013. godine.
U top 10 kompanija o kojima se ove godine najviše govorilo ušle su redom i Bank of America (70.785 članaka), Boeing (61.800), Citigroup (59, 276), BP (53.231), Goldman Sachs (51.174), Deutsche Bank (50,069) i IBM (48.734).
Najviše pažnje Google je dobio u aprilu i maju. U aprilu je među najvažnijim temama bio i Facebook Home, softver ekskluzivno namenjen pojedinim Google Android pametnim telefonima, zatim istraživanje pojedinih evropskih regulatornih tela o kršenju privatnosti od strane kompanije Google, na šta je Google odgovorio predlogom promene svog algoritma za pretrage. U maju se najviše govorilo o najavljenom telefonu Motorole Moto X.
Dow Jones 2013 Google Media Mentions

Kada je u pitanju Apple, najvažniji meseci bili su januar i septembar. U januaru se najviše govorilo o odbijanju žalbe kompanije Apple na apelacionom sudu u Sjedinjenim Američkim Državama da se zaustavi prodaja mobilnog telefona Samsung Galaxy Nexus, a u septembru je Apple dobio veliku medijsku pažnju zbog lansiranja operativnog sistema iOS7, kao i najave mobilnih telefona iPhone 5s i 5c. Nedovoljno, ipak, da pobedi Google u ukupnom rezultatu.

Interaktivnu mapu možete pogledati na stranici Dow Jones 2013.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.