Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jun.2023, 12:01
Proglašenjem pobednika u preostalim kategorijama završen Cannes Lions 2023
U kategoriji Film dodeljene su dve Grand Prix nagrade – kampanja „R.I.P. LEON“ za Apple, in house, a dugi je dodeljen humanitarnoj organizaciji Calm i TV mreži ITV za kampanju „The Last Photo“ koju je kreirala agencija adam&eveDDB
Grand Prix Glass: The Lions for Change je dodeljen projektu Knock Knock, za Korean National Police Agency, koji je nastao u saradnji sa agencijom Cheil Worldwide >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Seoul.
Grand Prix for Good je pripao projektu Anne de Gaulle, koji je kreiran za Fondation Anne de Gaulle od strane agencije Havas Paris .
Kampanja Where to Settle za Mastercard koju je kreirala agencija McCann Poland, je oscojila Grand Prix u kategoriji Sustainable Development Goals
Titanium Grand Prix je osvojio projekat „The First Digital Nation “ za The Government of Tuvalu kreiran od strane agencije The Monkeys.
Priredila: Snežana Milić
Pogledaj vesti o: Apple
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...