Proglašenjem pobednika u preostalim kategorijama završen Cannes Lions 2023

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jun.2023, 12:01

Proglašenjem pobednika u preostalim kategorijama završen Cannes Lions 2023

U kategoriji Film dodeljene su dve Grand Prix nagrade – kampanja „R.I.P. LEON“ za Apple, in house, a dugi je dodeljen humanitarnoj organizaciji Calm i TV mreži ITV za kampanju „The Last Photo“ koju je kreirala agencija adam&eveDDB

Grand Prix Glass: The Lions for Change je dodeljen projektu Knock Knock, za Korean National Police Agency, koji je nastao u saradnji sa agencijom Cheil Worldwide >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Seoul.

Grand Prix for Good je pripao projektu Anne de Gaulle, koji je kreiran za Fondation Anne de Gaulle od strane agencije Havas Paris .

Kampanja Where to Settle za Mastercard koju je kreirala agencija McCann Poland, je oscojila Grand Prix u kategoriji Sustainable Development Goals

Titanium Grand Prix je osvojio projekat „The First Digital Nation “ za The Government of Tuvalu kreiran od strane agencije The Monkeys.

Priredila: Snežana Milić
Pogledaj vesti o: Apple

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.